اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۵۶۹۸

بازی‌های آسیایی هانگژو| امیدواری زهرا نعمتی به کسب مدال‌های خوش‌رنگ در تیراندازی با کمان

بازی‌های آسیایی هانگژو| امیدواری زهرا نعمتی به کسب مدال‌های خوش‌رنگ در تیراندازی با کمان
ملی‌پوش تیراندازی با کمان کشورمان برای کسب مدال‌ خوش‌رنگ در بازی‌های آسیایی هانگژو ابراز امیدواری کرد.
۰۹:۳۶ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

زهرا نعمتی ملی‌پوش ریکرو کشورمان پس از دیدار با قزاقستان  گفت: تلاش‌مان را می‌کنیم، یعنی اینجا هستیم تا بهترین نتایج و بهترین مدال‌ها را بگیریم. همیشه امیدوار هستم و از روز اول هم همین روحیه را داشته‌ام. خدا را شکر همه بچه‌ها خوب بودند و رکوردهای خیلی خوبی جابجا شده است. تک تک نفرات این تیم زحمات زیادی کشیدند و اینجا میدانی است که باید اتفاق‌های خوبی در آن بیفتد.

وی در خصوص کسب مدال‌های خوش‌رنگ گفت: اینجا همان میدان است، ان‌شاءالله با دعای خیر مردم اتفاق‌های خوبی می‌افتد.همه ما اینجا هستیم تا بهترین چیزها را رقم بزنیم.

نعمتی در پایان در خصوص چین حریف بعدی ایران گفت: رقیب سختی هستند، ولی ما اصلاً ناامید نیستیم و بهترین تلاش‌مان را خواهیم کرد.

همچنین آرمین پاکزاد عضو تیم کامپوند مردان ایران که امروز در دور یک‌هشتم نهایی عربستان را شکست دادند، گفت: شروع خوبی داشتیم. مسابقه اول ما با عربستان بود که بردیم و فردا باید به مصاف مالزی برویم. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا مقابل این حریف که در دور یک‌هشتم نهایی مثل خودمان امتیاز بالایی کسب کنیم و پیروز شویم.

وی درباره شانس کسب مدال در کامپوند تیمی نیز گفت: شرایط‌مان خوب است و برای کسب مدال تلاش می‌کنیم.

صادق اشرفی دیگر ملی‌پوشان تیروکمان ایران نیز پس از پایان مسابقه با ازبکستان در ریکرو تیمی مردان گفت:  ازبکستان را با اقتدار شکست دادیم و حالا باید برای بازی با اندونزی خودمان را آماده کنیم. آنها رقیب سرسختی هستند و فکر می‌کنم یکی از مسابقات سخت ما باشد.

اشرفی درباره پیش‌بینی‌اش از ادامه مسابقات هم گفت: یک کم سخت است اما تلاش‌مان را می‌کنیم تا به جمع چهار تیم برسیم.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین